Thursday, June 17, 2010

අංජනා....


අපේ ඔෆිස් එකේ මගේ ටීම් එකේ ඉන්න අංජනා වෙන කම්පැනි එකකට යනවා.. මට මුලින්ම අංජනා ව හම්බුනේ 2009 ජනවාරි පළමුවෙනිදා..
ඒ දවස්වල මම කස්ටමර් සයිට් හිටපු නිසා ඔෆිස් ආවෙ නෑ... මම කස්ටමර් සයිට් ඉන්න කලේ තමයි අංජනා අපේ ඔෆිස් එකට වැඩට ආවෙ..
පස්සේ මගේ කස්ටමර් සයිට් ඉඳල අපහු ඔෆිස් අවම මම වැටුනේ අංජනා ගේ ටීම් එකට.. මම ඒ ටීම් එකට අලුත් නිසා අංජනා  තමයි මගේ ගුරුවරිය උනේ..

මම දන්නේ නැති දේවල් උස්සගෙන යන්නේ එයා ලඟට තමයි.. කොච්චර වැඩ තිබුනත් මට ඒ දේවල් අනිවාර්යෙන්ම කියල දෙනවා..
ඒ විතරක් නෙවෙයි එයා අපේ බත් ගෘප් එකෙත් ඉන්නවනේ.. (බත් ගෘප් එක කියන්නේ අපේ පොඩි සෙට් එකක් ඉන්නවා හැමදාම එකට තමයි දවල්ට කන්න යන්නෙ)

ඒ වගේම තමයි අංජනා ගොඩක් බුද්ධිමත් කෙනෙක්.. ඕන දෙයක් ඉක්මනට තේරුම් ගන්නවා.. එයා යන එක අපේ ඔෆිස් එකට නම් ලොකු පාඩුවක්..

එත් ඉතින් එයා යන්නෙ ගොඩක් හොඳ තැනකට නේ... ඒ ගැන හිතල අපි සතුටු වෙනවා..

මුළු බත් ගෘප් එක වෙනුවෙන්ම අංජනා ට මගෙන් සුබ පැතුමක්...

"අංජනා අක්කේ.. ඔබට සුබ අනාගතයක්..."
---
ප: ලි: ඔය අක්ක කෑල්ලට නම් එයා වැඩිය කැමති නෑ.. :P :P

2 comments:

  1. අංජනා අක්කට මමත් සුබ පැතුව කියල කියන්න.

    ReplyDelete
  2. කියන්නම් මිත්‍රයා.. :)

    ReplyDelete

හිතෙන දේ වචන වලට පෙරලල මෙතන ලියන්න.. ඒක මට ගොඩක් වැදගත්.... අම්මප!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails