Tuesday, June 15, 2010

ඔට්ටුව...


උදේ ඉඳන් වැඩ.. දැන් තමයි නිවාඩුවක් සෙට් උනේ.. අද හොඳ දවසක් වගේ..

අද රෑට ලන්ච් එකක් තියෙනවා සිනමන් ලේක් සයිඩ් හොටෙල් එකේ.. ඒකට යන්නත් තියෙනව..
නෑ නෑ  සල්ලි ගෙවල කන්න නෙවෙයි.. මට ගිෆ්ට් වවුචර් එකක් හම්බුනා නෙ දෙන්නෙකුට රෑ ලන්ච් එකකට ඔය හොටෙල් එකේ..

එක හම්බුන හැටි දන්නවද?

මේ රෙහාන් මෙහෙම හිටිය හොඳ නැට්ටුව නෙ.. ඔෆිස් එකේ තිබුන අවුරුදු උළෙලක්.. අවුරුදු උළෙලක් උනාට ඕකෙ අන්තිමට නටන සීන් එකක් තියෙනව.. එකේ තෝරනවා හොඳම නර්තන යුවල (බෙස්ට් ඩාන්සින් කපල් කියල සිංහලෙන් කියන්නේ)

ඉතින් ඕකෙන් තේරුනේ මමයි තව අපේ ඔෆිසේ එකේ නංගි කෙනෙකුයි..  ඉතින් දෙන්නට හම්බුනා ඔය ගිෆ්ට් වවුචර් එක..

 හරි හරි  මගේ පම්පෝරි අහල වැඩක් නෑ නෙ.... (පම්පෝරි ඔක්කොම කියවල  කියවල... දැන් කියනවා අහල වැඩක් නෑ නේද කියල ...නේද? :P )

ආහ්.. අද මැච් එක නේද.. මැච් එක කිව්වම මතක් උනා කතාවක්..   මම කතාව කියන්නම්..

සමහරවිට ඔයාල මේක අහලත් ඇති.. මට නම් හිනා ගිය.. ඔයාලට හිනා යයිද දන්නේ නෑ.. :P


නිමල් : "මොකෝ බන් අප්සට් එකේ?"

කමල්: "නෑ බන් ඔට්ටුවක් අල්ලලා රුපියල් 500 පැරදුනා බන්"

නිමල් : "හුටා! මොකක්ද අල්ලපු ඔට්ටුව?"

කමල් : "ඊයේ මැච් එක ලංකාව දිනනවා කියල රුපියල් 300 ඔට්ටු ඇල්ලුව බන්.."

නිමල් : "ඉතින් 500 නැති උනේ කොහොමද?"

කමල් : "නෑ බන් මම හයිලයිට් වලටත් 200 ඔට්ටු ඇල්ලුව බන්.."

------
හික්.. පස්සේ හම්බෙමු.. :)

10 comments:

හිතෙන දේ වචන වලට පෙරලල මෙතන ලියන්න.. ඒක මට ගොඩක් වැදගත්.... අම්මප!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails